vrijdag 19 augustus 2016

Achensee Karwendel


Tja, en toen was onze huttentocht alweer ten einde. We sliepen nog twee nachten bij de Achensee, zodat we nog een keer met een gondel omhoog konden, want mijn knieën hadden hun beste tijd gehad voor deze vakantie. Het bleek niet het beste idee te zijn. Het was verschrikkelijk druk, en mijn knieën konden zelfs dit weinige lopen niet waarderen, dus nadat ik gelukkig nog wel een heel veld met edelweiss tegenkwam zijn we maar lekker op een terrasje gaan zitten in de zon.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel erg leuk om het verslag te lezen. Veel complimenten voor hoe jullie het samen hebben gedaan,A3

Anoniem zei

Mooie foto's ook. Ondanks het niet al te beste weer en niet zo geweldig gebied, krijg ik, als ik het allemaal zie, toch echt wel zin in de bergen. A3